看到王偉文這篇專欄,不由得會心微笑。

-----------------------------------------

只不過傾閒偈,從事時裝零售業的朋友 S某天講起她在工作上的見聞:
「……嘩,今天舖頭嚟咗個客喎,似係本地人嚟嘅,下晝流流 set衡晒個頭咁走入嚟,戴住副黑超,好似係 Tom Ford嘅,全套 Chanel,戴住隻 Patek Philippe鑽石錶,拎住個普通 Birkin,着住對高筒嘅 Louboutin……」

「 Sorry」我忍不住暫亂歌柄,「你頭先話乜話?」
「吓?」 S也一臉愕然,諗了一諗:「我話:着住對高筒嘅 Louboutin囉。」
「唔係唔係,再之前嗰句。」
再諗一諗:「拎着個普通 Birkin囉!」
就係呢句嘞!
如果這格是漫畫不是散文,畫面上就應該出現放射形的紅白間條,眨吓眨吓!
Ta Da!
一個新名詞誕生!「普通 Birkin」!

-----------------------------------------

詳文請看這裡
arrow
arrow
    全站熱搜

    assenav 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()