close
前兩日睇報紙,有個議員叫某富豪與其捐錢不如唔好賺到盡。睇完我即刻火滾,呢啲咩邏輯黎架?人哋上市公司做生意要對股東負責架,你叫人唔好賺到盡?冇野呀?

係呀,佢係起發水樓呀,重要用啲料勁廢添,呢樣野係香港人都知架啦,慘得過又有人肯買佢啲發水樓啵!講真,呢個係自由市場,冇人搵支槍對住邊個個頭逼人買野,小業主既然明知呢位富豪鍾意起發水樓,仲要中個頭埋去,又唔肯用個放大鏡刨下本樓書,比人搵笨惟有怪自己蠢啦。大嗱嗱幾百萬你估真係買棵菜呀?

我都唔明呢個白痴議員次次出黎講親都係廢話,點解仲可以不停連任?所以話「群衆係愚昧既」呢句説話真係至理名言!頂,你叫人唔好賺到盡時,不如下屆選舉讓翻一萬幾千張選票比你既對手呀笨。

講真,大家都係潮州人,我非常欣賞呢位富豪。起碼佢唔會好似咩股神咁下下出黎比山埃貼士人地。至於應唔應該賺到盡,我覺得絕對應該啦。又唔係奸淫虜掠或者打家劫舍,點解要有錢唔賺?

哇,要用普通話拼音打咁多口語真係好辛苦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    assenav 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()